.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل اوقاف مازندران:
طرح "دست‌های مهربانی" در امامزادگان مازندران اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح «دست‌های مهربانی» با هدف کمک به نیازمندان و اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علی‌زاده اظهار داشت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش طرح دست‌های مهربانی را در استان در جهت کمک به نیازمندان برگزار می‌کند.

وی فزود: با توجه به محدود بودن این موقوفات، منابع افراد خیر و نیکوکار نیز در این طرح مشارکت کرده و زمینه برای اجرای هرچه بهتر این برنامه مهیا شده است.

علی‌زاده بیان کرد: همچنین کمیته امداد امام خمینی و اداره بهزیستی نیز در اجرای طرح دست‌های مهربانی با ادارات اوقاف و امور خیریه در شهرستان‌ها همکاری و مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه بیشترین نیات مربوط با طرح دست‌های مهربانی در شهرستان‌های ساری و بابل وجود دارد، افزود: در برخی از شهرستان‌ها هیچ موقوفه‌ای با نیت مرتبط با طرح دست‌های مهربانی وجود ندارد و سعی می‌شود در این شهرستان‌ها از کمک‌های مالی خیران استفاده و بهره‌گیری شود.

صدور 140 حکم هیئت‌ امنای بقاع متبرکه ساری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از ارزیابی و صدور 140 حکم هیئت‌امنای امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، به اجرای طرح سوگواره یاس نبوی و طرح نوروزی آرامش بهاری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها همزمان با سراسر کشور در مرکز مازندران اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری تصریح کرد: در حال حاضر امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری در حال آماده‌سازی فضا امکانات مورد نیاز برای میزبانی از مسافران نوروزی هستند.

حیدری با اشاره به اینکه ایام نوروز امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و طرح سوگواره یاس نبوی ادغام شد، گفت: مردم و مسافران باید حرمت این ایام را نگه داشته و سعی ما این است تا نوروز سال 94 فاطمی برگزار شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.